luni, 1 martie 2010

Amintiri, dulci amintiri

Plimbandu-ma cu mama spre casa, am trecut pe langa diverse locatii unde pe vremea cand eram pispirica, mergeam cica sa fac sport. Tot drumul a fost de genul “iti mai aduci aminte cand te duceam la gimnastica? Mai stii cum ne plimbam aici dupa orele de tenis? Ah, aici te-am lasat prima oara singura, in clasa intai”….m-a dus mama mea peste tot. Am fost la gimnastica, cariera curmata subit de urletele mele, ca tanti antrenoare este rea. Am facut ore de tenis, si ce “mare ma dadeam” (pe atunci nu era inventat cuvantul fitoasa), cu paleta de tenis, jumate din mine. Cariera de teniswoman din nou curmata din cauza soarelui care imi dadea dureri de cap. Am fost la patinaj, dar pana sa devin o mare patinatoare, a luat patinoarul foc si scrum s-a facut. Ca altfel, sigur ajungeam campioana la triplu suruburi :D I-am si spus mamei mele ca daca ma obliga sa fac sport in continuare acuma nu mai aveam lupte de dat cu Celulita . Oricum ideea pe care vreau sa o subliniez este ca, ii multumesc mamei mele ca mi-a facut toate mofturile si m-a carat peste tot, doar doar se va prinde ceva de mine. Nu am devenit mare campioana si nu s-a prins mare lucru de mine intr-ale sportului, insa cu siguranta am ramas cu ceva. Cand voi fi si eu mama, sper sa fiu si eu, cel putin la fel de buna ca si mama mea. Nu stiu cum a reusit sa scoata un om din mine –la cat de incapatanata eram, dar a facut o treaba grozava. Si pentru asta ii multumesc din suflet si ii spun : Te iubesc mami! (ca stiu ca citesti!!!)
Si uite asa ma gandeam eu cum au trecut anii si cum este viata asta…ieri eram o puslama, azi ma gandesc la copiii mei. Eh, ma mai apuca si pe mine nostalgia…

4 comentarii:

  1. Povestesti frumos ca de obicei!
    La fel era si mami a mea...M-a inscris pe unde am vrut eu- la gimnastica, la patine cu rotile, la teatru, dansuri moderne si muuuuulte alte cluburi unde picea de mine credea ca va face performanta :))
    Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. pai da, asa sunt mamele, cele mai bune!
    multumesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaaa...ce fain articol. :) Asa a fost si la mine, mai putin cu tenisul :P In schimb, sunt putin dezamagita ca nu ai amintit de orele noastre de dans...:)) sau oare ai uitat de ele?

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Ce dragut! :-) Daca stau sa ma gandesc am si eu o droaie de insiruit: balet, dans modern(la care l-am avut partener pe Sergiu Bontean pana prin clasa a V-a -da hai puneti-va pe ras-), innot(un sport pe care nici acum nu l-am deprins), karate, tenis de masa, gimnastica ritmica etc. Saracele noastre mame, au fost clar niste eroine! Sa speram ca ne vom ridica si noi cel putin la nivelul lor. Va pup fetelor. xoxox

    RăspundețiȘtergere