vineri, 31 decembrie 2010

Un an cum nu a mai fost altul

Am recitit primul post al acestui blog si nu imi vine sa cred ca a trecut déjà un an(aproape) de cand l-am scris. Incredibil cat de rapid se deruleaza viata noastra si din pacate noi inca ne batem capul si ne pierdem timpul cu lucruri inutile. Sau poate ele sunt cele care conteaza pentru noi si ne fac placere? Cine stie. Cert e, ca a trecut anul si citind lista mea de dorinte pe acest an pot spune ca sunt multumita. Chiar indraznesc sa spun, ca anul 2010 a avut in plan pentru mine ceva la care eu nici nu m-am gandit insa care m-a facut, in cele din urma, extrem de fericita. Se pare ca cineva acolo sus stie mai bine ce sa ne ofere si cand…pe langa dorintele noastre efemere si puerile.
Astfel spuneam eu ca vreau:
multa sanatate pentru mine si cei din jurul meu – Dumnezeu ne-a ocrotit de problem grave
sa fiu mai buna cu cei din jur – vreau sa cred ca am reusit insa e loc de mai bine
sa fiu mai putin repezita-adica mai cumpatata in reactii- aici…ce sa spun, de repezita tot repezita sunt
sa ma mut impreuna cu iubitul meu – asta da realizare
sa pun ceva banuti in pusculita - sa nu mai fiu fiica risipitoare'- cam greu…tot incerc, important e ca ma stradui si am deschis chiar si un cont pentru acest scop nobil. Bineinteles contul se goleste ori de cate ori ….e nevoie:D
un weekend in Italia – nu am reusit anul acesta
un weekend in Spania – nici aici nu am ajuns
sa citesc mai mult – nu stiu daca mai mult, dar la fel ca in ceilalti ani
sa incep sa invat o limba noua- am fost cam ocupata pentru asa ceva. Am inceput sa imi perfectionez insa limba greaca asa ca tot e ceva
sa merg in Corfu cu mami – in Corfu nu am ajuns, dar am fost pe Zakynthos..asa ca se pune
sa ajut cel putin o persoana nevoiasa – am facut ce am putut si pentru cine am putut
un inel cu diamant - mai mult sau mai putin veritabil:) – o da cu mult peste asteptari
sa ameliorez celulita-sa mananc mai sanatos si sa fac mai multa miscare – hmmmm, am si uitat de celulita  ..ca sa vezi cum te poti schimba intr-un an. Banuiesc ca e tot acolo ca doar nu o fi plecat in vacanta, insa chiar nu o mai vad. M-oi fi obisnuit cu ea…si ea cu mine :D
Si cel mai notabil lucru, demn de pus pe lista lui 2010, care a venit ca un soc instant, emotie mare, lacrimi…de frica, un zambet incert, o imbratisare calda si un ras din tot sufletul..exact in aceasta ordine, sarcina noastra. Fructul iubirii noastre. La 5 luni, am o burtica pe care o iubesc si care este iubita cum nu am crezut ca se poate:D

Si cam acestea au fost evenimentele importante din 2010. Una peste alta un an bun. Imi doresc ca 2011 sa fie cel putin la fel de bun. Sa avem sanatate cu totii si cu mai multa iubire, pentru ca asta este ceea ce conteaza cel mai mult intr-o viata de om. Nu avem nevoie nici de bogatii nemasurate nici de achizitii nenumarate…avem nevoie de caldura sufleteasca si avem nevoie de oameni care ne iubesc si pe care sa ii iubim la randul nostru. Asta este ceea ce va doresc eu de Anul Nou!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu