vineri, 24 august 2012

Am o datorie

Am ramas datoare cu poza rochiei de mireasa. Dupa 4 luni, am ajuns si eu sa am 2 minute de ragaz, sa va arat rochita aleasa. A fost superba - si nu ma laud:)) o rochita lejera in care m-am simtit extraordinar. Exact cum mi-am imaginat si cum mi-am dorit. Nunta de asemenea, a iesit conform non-planului:) Personal m-am simtit foarte bine la nunta mea. Sper totusi ca si altii s-au simtit catde cat bine:D Pentru mine fericirea a fost dubla daca nu chiar tripla, in primul rand pentru ca pe langa cununia noastra am crestinat si pe micul print iar in al doilea rand, pentru ca am avut familia mea alaturi si prietenele mele dragi carora le si multumesc cu aceasta ocazie pentru efort. Mai jos am pus o poza in care suntem toti trei, proaspat sfintiti si binecuvantati:D
ps: am observat un lucru, poate se intampla si pe la case mai mari. De cand sunt mama-sotie-mama-muncitoare part time, timpul are alta semnificatie. Nu mai sta in loc. Dar deloc. Desi imi doresc uneori sa stea. Sa nu se grabeasca asa, sa mai apuc sa fac si eu altceva..sau macar sa ma gandesc ca fac si altceva:D dar nu apuc...pentru ca timpul zboara.

2 comentarii:

  1. Ai fost foarte frumoasa, felicitari pentru familia voastra frumoasa, casa de piatra si la multi ani. Intr-adevar timpul zboara foarte repede.....:*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Fluturash. imi pare rau ca nu mai apuc sa ma ocup de blog:(..si scriu asa rar..iti multumesc insa ca esti tot timpul asa atenta si imi lasi cate un comentariu. chiar apreciez mult! dc ai drumprin Grecia sa stii ca te astept la o cafea;)

    RăspundețiȘtergere