marți, 6 aprilie 2010

Flora si fauna corporatista

Nu de putine ori simt ca traiesc intr-o jungla. Inconjurata de tot felul de specimene, o flora si o fauna mai ceva ca in padurile tropicale. Viata cea de 8 ore dintr-o multinationala este exact asa. Plina de maimute ce se agita de colo colo, sar dintr-un copac in altul in speranta ca poate poate aterizeaza pe Copacul promisiunilor, insa de cele mai multe ori aterizeaza pe aceeasi creanga obisnuita si molfaie in continuare banana vestejita. Gorilele stau retrase in birouri inchise ermetic ca nu cumva microbul mediocritatii sa ajunga si la ele. Isi fac o falsa idee cum ca ar conduce lumea de acolo, cum ca ar trage atele, nu stiu insa ca sunt doar niste maimute un pic mai mari si nimic altceva. Daca faci o plimbare pe aleea din padure, sigur te vei intalni cu taratoare dizgratioase, care incearca sa te ameteasca, sa te vrajeasca, sa scoata ultimele barfe de la tine ca sa poata sa dea raportul mai departe. Mi-as baga tocul corporatist in capul lor mic si gol. Nu cred sa existe pe lumea asta ceva mai nefolositor ca si aceste fiinte insignifiante. Bun, mergem mai departe, si dam de o oaza feerica, plina de gasculite de toate culorile. Daca intri in perimetrul lor, te analizeaza instant din cap pana-n picioare, isi dau seama ca nu esti de-a lor, iti intorc gales dosul invelit in blugi Dolce si Gabana si se pun din nou pe cotcodacit sau gasculit?! Trebuie sa iesi din aceasta zona deoarece oricum nu te baga nimeni in seama...si nici nu cred ca ai vrea.
Mergem mai departe, dam de cativa prieteni, mai scoatem si noi o vorba doua. Fii pe faza ca apare girafa. Cu gatul lung, ochii mari si urechi ciulite, stie tot si vede tot. Nu ii scapa nimic, nu degeaba are gatul cel mai lung.
Ajung cu greu din nou in vagauna mea - trebuie sa ma grabesc, bufnitele stau la panda si raspandesc instant mesajul ca am depasit timpul minim acordat pentru explorarea mediului inconjurator. Ma ascund de ciocanitoare si cimpanzei enervanti si incerc sa imi vad in continuare de bananele mele. Poate astazi voi reusi sa le numerotez intr-un excel…………

L.E: din greseala am sters postarea, sper ca reusesc sa recuperez toate comentariile :(

4 comentarii:

  1. Iulia Julia a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Flora si fauna corporatista":

    M-am regasit in ceea ce ai spus si este foarte adevarat, insa cum spunea Cosmin nu numai in multinationale se intampla ci mai peste tot.Asa patesc si eu, Imi place ceea ce ai scris si mi-a atras atentia inca de la prima lectura. Iti doresc un Paste fericit si o sa ma mai uit pe blogul tau sa vad ce mai postezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Florian a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Flora si fauna corporatista":

    Da...foarte adevarat si foarte acid spus :))))...asa am crezut si eu cand m-am hotarat sa ies din aceasta jungla murdara si artificiala si am plecat in adevarata jungla...problema este ce naiba facem cu viata noastra daca ramanem in jungla corporatista...sa fugi de sistem (cum am facut eu) este simplu...sa ramai si sa traiesti frumos fara sa te atinga labele lor...asta e adevarata provocare...
    Oricum felicitari pentru postare si sa ai o viata frumoasa printre "animale"
    Florian din Balonul Roz

    RăspundețiȘtergere
  3. ma simt zilnic asa! cine e girafa?!?:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, eu tocmai am intrat la numarat banane :), din nou. Am fugit acum trei ani de ele, dar se pare ca si ele alearga dupa mine...

    RăspundețiȘtergere