marți, 8 iunie 2010

Pregateli pregateli

A trecut si ultimul weekend petrecut acasa. Incerc sa imi adun capul si nu numai, sa vad ce pun in valiza care nu trebuie sa depaseasca 20 de kg. Grea decizie. Ce iei cu tine, dupa o viata petrecuta intr-un loc cand pleci sa iti traiesti viata in cu totul alt loc. Cutia cu amintiri e tot mai grea: poze, felicitari, suveniruri, cadouri dragi. Toate trebuie sa vina cu mine deoarece nu imi vad viata si casa fara ele in ea. Nu pot pleca fara cartile care mi-au tinut companie in lungile seri in care eram singura si visam la cum ar fi sa fie…CD-uri cu muzica si poze, dvd-uri cu filme, reviste de gatit…gablonturi, pentru ca toata lumea stie nu exist fara ele, haine pentru toate ocaziile, pantofi, sandale…si mi-e frica ca nu cumva sa uit ceva fara de care nu ma pot trezi dimineata…da stiu nu exista asa ceva, dar lasati-ma sa ma plang si eu cuiva:D…mai sunt 3 zile pana plec si deja simt dorul prietenelor si a mamei mele. Imi va fi greu fara ele dar asa cum se spune, revederea va fi mai dulce…iar in acelasi timp, si in aceeasi masura mor de nerabdare sa ajung langa iubirea mea, sa putem sa facem si noi toate cele pe care le face un cuplu normal….sa ne plimbam mana-n mana…

3 comentarii:

  1. Foarte emotionant ce ai scris! Oricum, important este ca acolo unde vei pleca vei putea fi langa iubirea ta si asta e tot ceea ce conteaza!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ti se face dor de noi poti sa te uiti la albumul primit :D

    spor la bagaje in continuare!drum bun maine si sa ne tii la curent cu se mai intampla:D

    kiss u

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG, pleci in Grecia??? Mi s-a ridicat parul pe mine cand am citit postul asta. ce nu zici si tu nimic? :(

    Oh, dar asa ma bucur pentru tine :) sa ma chemi la nunta. :P

    RăspundețiȘtergere