miercuri, 30 noiembrie 2011

The wedding planner

Nu nu am un nou job, insa am nevoie de cineva care se pricepe la organizat..nunta! ca deh...casatorita cu acte sunt, copil am, deci trebuie sa merg si la biserica si trebuie sa crestinez pe micul print. Asa ca se anunta mare eveniment pentru anul ce vine. Eu, ca sa intelegeti, urasc nuntile. Urasc sa merg la nunti, urasc sa vorbesc despre nunti, nu m-am visat niciodata mireasa! oi fi ciudata eu. In viata mea am fost la doua nunti la care m-am simtit bine!! in rest...nu mai stiam pe unde e usa!va dati seama in Grecia, cam in fiecare weekend este cate-o nunta deci am fost la multe! Dar iaca de ce ti-e groaza nu scapi asa ca trebuie sa imi organizez nunta si botezul pe deasupra:) nu ca as stii de unde sa incep...ma uit dupa rochii..nu imi place nimic...si ce mi-ar placea sigur e de vreun designer supra cotat:D Eu sunt genul care isi cumpara haine de nivel mediu. Adica nu dau bani foarte multi pe haine pentru ca eu ma plictisesc repede de ele si prefer sa am mai multe decat doar cateva si alea sa fie de firma super tare. Nu am de gand sa port o rochie 10 ani doar pentru ca scrie numele vreunui domn important pe ea. Cu atat mai mult, sa dau o caruta de bani pe o rochie care o port cateva ore..si pe care dupa eveniment mai vreau sa o si trashuiesc intr-o sedinta foto. Sa va mai zic ca rochia trebuie sa fie comoda si practica deoarece va trebui sa alerg si dupa un print neastamparat. So, any ideas??:D
Eu am gasit una ce imi place...pentru motivul ca mi se pare comoda:D


ps: dca veti vreo sugestie, idee, ce e important sa fie la o nunta si ce nu, ce v-ar placea sa vedeti la o nunta si ce nu ati vazut...orice pont imi va fi de mare ajutor:*

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru decizie, nici eu nu am nunta facuta si nu ma atrage deloc ideea desi nu pot sa spun ca urasc nuntile, dar nu m-am visat niciodata mireasa. Imi place rochita din imagine, mi se pare potrivita, am inceput sa urasc rochiile grele de mireasa, dar fiecare cu preferintele lui...Asadar nu te pot ajuta cu sfaturi din propria experienta dar ma bucur ca "intrati in randul lumii":P :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Buna Andrada, as fi cea mai fericita, dar din pacate esti departe de mine, eu stau in Grecia si aici va fi si nunta. dar am cateva prietene in Bucuresti, sigur ar fi fericite sa le zic de tine. M-am uitat pe siteul tau si mi-a placut mult ce am vazut acolo.

      Ștergere