luni, 16 ianuarie 2012

Cand soacra nu e acasa, haosul se instaleaza

Da da, stau cu soacra..nu radeti, nu e chiar ATAT de naspa pe cat suna:D...nu chiar..dar aceste fiind circumstantele, ne adaptam. Asa deci, stau cu soacra si lasand la o parte pentru moment toate motivele pentru care nu imi place situatia asta, ma bucur totusi ca in aceasta perioada, cat e bebe mic adica, mai exista si o soacra prin casa. Astfel eu nu fac ABSOLUT nimic in casa, doar ma ocup de bebe. Tot ce tine de bucatarie, curatenie, si alte treburi gospodaresti, le face ea. Ei bine, se mai intampla cam o data pe luna, sa plece soacra pentru vreo saptamana - Lucky me:D..dar bucuria este scurta, pentru ca ma napadesc, nu amintirile, ci treburile casnice..In acea saptamana imi dau seama cat de greu e sa fii femeie la casa ta, sa gatesti, sa ai grija de un bebe si sa mai ai si un sot -pur intamplator:D Jos palaria pentru toate femeile care se descurca si mai au si un job pe deasupra. Foarte greu! Prima zi, e regula deja, sigur ard mancarea - asta dupa ce m-am chinuit cu ea vreo 2 ore, printre tipetele lu' bebe care nu mai intelege de ce nu ma joc cu el si ma joc cu niste oale naspa. Dragu lu' mama...nu ma joc cu ele, ma lupt cu ele!! si deocamdata, pierd. Pe langa razboiul oalelor, mai e si cel al rufelor murdare. Selecteaza haine, temperaturi, materiale, culori - o intreaga filosofie despre ce si cum sa combini...scoate din masina, intinde pe snur, calca. Ei bine, sper ca pana la etapa calcatului, revine totusi soacra si scap:D Cand nu am nimic din toate astea de facut, sigur casa este intr-un haos general, jucarii aruncate, haine imprastiate, pantofi pe tot locu'...ahhhh si vase nespalate. Nu inteleg de ce nu s-a facut masina de spalat si pentru oale..arse. Si cand toate astea reusesc cumva sa le pun intr-o ordine fireasca..o luam de la capat, pentru ca incepe o noua zi. Distractie, nu?
Nah ca v-am dezvaluit cam cum arata viata noastra fara soacra. Asa ca, zic eu, sa VINA soacra!!

2 comentarii:

  1. Este greu sa ai un copil mic si sa fie si totul impecabil in casa, eu am o prietena care facea lucrul asta, e adevarat nu lucra, dar tot timpul gatea, calca, spala, avea grija de bebe, si era si insarcinata cu al doilea bebe, parerea mea este ca trebuie sa le lasi mai moale, adica doar nu vine nimeni in inspectie si iti da o medalie ca e totul perfect, cel mai important este copilul si timpul petrecut cu el este mai important. Bine, nici sa nu cazi in extrema cealalta in care toata casa sa fie cu fundul in sus si tu sa te joci cu copilul:)) dar moderatia este cheia. Bafta :*

    RăspundețiȘtergere
  2. da asa-i doar ca e cam greu balansul asta:D..pt mine cel putin..la mine, dc nu am grija, imediat sa inclina spre dezastru:)) asa ca de aia trebuie TOT timpul sa fac cate ceva....noapte buna:*

    RăspundețiȘtergere