vineri, 13 ianuarie 2012

Vedeta pentru o zi

Yes yes, me :D primul meu guest post a fost publicat pe cel mai tare blog pe care eu personal il stiu. Tomata cu scufita a vrut sa stie cum e pe la mine in Grecia, sau mai bine zis cum arata Grecia prin ochii mei, asa ca am scris acest post.
Sunt tare mandra de aceasta realizare, pentru ca o stiu pe tomata de muuult de pe vremea cand blogul ei se numea helen-a piece of me. Ea este cea care m-a facut sa vreau sa am si eu blog (ea nu stie asta). M-a facut sa cred ca e simplu:)) pentru ca ea o face cu o naturalete de invidiat. Eu ma cacai si ma macai pana scot ceva:D Am crescut impreuna cum s-ar zice, virtual, i-am urmarit evolutia si astept cu mare interes postarile ei. Si uite ca acum, tot ea este cea care si-a deschis blogul pentru mine:D
Tomata, pe numele ei Andreea, este o persoana pe care eu o admir foarte foarte mult pentru mai multe motive, nu numai pentru ca scrie foarte bine. Pentru cine nu a auzit sau citit inca blogul ei (desi ma indoiesc:D), va invit sa o urmariti. Cu siguranta va va captiva si pe voi;) Enjoy

Si pentru ca sunt happy va fac cinste si cu o prajiturica:D

2 comentarii:

  1. Tuuu, ma faci sa rosesc :) Esti una dintre cele mai fidele cititoare ale mele si ma mandresc cu tine. Mi-a placut mult povestea ta si sper din suflet sa ne vedem in Grecia anul asta :) Sa-ti cunosc si eu minunea de copil, ca drag mi-e de el din poze. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. daa si eu sper sa ne vedem..sa stam de vorba la un crevete:)):***

    RăspundețiȘtergere